zomerkamp welpen

Zomerkamp op de Heikop.

De welpen hebben een super leuk zomerkamp gehad bij de Heikop op de Brunssumerheide dankzij Stichting Support Landgraaf!

We hebben een heerlijk hike gelopen in dit prachtige natuurgebied en we hadden prachtig weer. Helaas was er een stookverbod dus het kampvuur moesten we overslaan.

We zijn een dagje naar Gangelt in Duitsland geweest om te zwemmen met als afsluiter heerlijke frieten.

Verder hebben we geholpen op de kinderboerderij in het Schutterspark en lekker gespeelt in de speeltuin aldaar met als afsluiting heerlijke pannenkoeken. Ook zijn we gaan klimmen in het klim-bos bij Park het Plateau, dit was echt super leuk!

Het weer was wat wisselvallig en zo hadden we ook wat regenbuien tussendoor, maar hierdoor mochten we op de laatste avond toch nog een klein kampvuurtje maken!

En ook het Blotenvoetenpark in Brunssum hebben wij zeker niet overgeslagen, dit was een hele uitdaging voor ons allemaal. Samen met de bevers hebben wij deze dag beleefd met als afsluiting een heerlijke BBQ.

Onze dank gaat uit naar Stichting Support Landgraaf en alle leiding, zonder hen was dit kamp niet mogelijk geweest!