Het Dozenkasteel

De Stam begon zijn eerste opkomst van het seizoen met het bouwen van een gigantisch dozenkasteel! 600 dozen stonden klaar om gevouwen, geplakt en geplaatst te worden! Na het vouwen en tapen van de dozen gingen alle stamleden aan de slag met hun “gigantische legoblokken” en bouwden ze een reuze fort in de zaal, inclusief muren, ramen, torens en natuurijk de vaandel. Ook was er een echte troonzaal voor Koning Stamper.

De tweede opkomst werd het kasteel getransformeerd in een pikkedonkere escape room! De stam ging bewapend met twee fakkels opzoek naar de geheimen en mysteries in het kasteel. Ze moesten eeuwenoude puzzels zoeken en de stamboom van Koning Stamper helemaal uitpluizen of uit het kasteel te ontsnappen.

Maar… de puzzels bleken té goed verstopt te zijn. Om de mysteries op te lossen, moesten de muren en torens eraan geloven! Iedere bouwsteen werd weggetrokken om de antwoorden te vinden een aan het einde van de avond stortte het kasteel volledig in!

Alle stamleden zijn gelukkig uit het kasteel weten te ontsnappen, maar van de ruïne is niets meer over!